Ice-Bath-Guide-Mobile.jpg__PID:dae0970c-6aae-4a28-ba45-7f379ebbae4dIce-Bath-Guide.jpg__PID:e0970c6a-ae4a-48fa-857f-379ebbae4dfb

איך עושים אמבטיית קרח

ברוכים הבאים למדריך אמבטיות הקרח של תרפי זון! מדריך זה יסביר לכם מה לעשות לפני, במהלך ואחרי אמבטיית הקרח שלכם ב-10 שלבים. בואו נתחיל!

CHILLPOD-White-BG.jpg__PID:bf38b2e7-ab9c-405f-bc48-ec2380cff3a3

הגעתם לדף הזה ואין לכם אמבטיית קרח? הזמינו את הצ׳ילפוד כאן ←

CHILLPOD-White-BG.jpg__PID:bf38b2e7-ab9c-405f-bc48-ec2380cff3a3

הגעתם לדף הזה ואין לכם אמבטיית קרח?
הזמינו את הצ׳ילפוד כאן ←

״בחיים לא הרגשתי יותר חי״ - יגאל פ.

4.8/5

שלב 1: לנשום, להירגע ולהתכונן

The Wim Hof Method®

במילים פשוטות יותר, שיטת ®Wim Hof היא דרך לשמור על הגוף והנפש שלכם במצב הטבעי האופטימלי. הרגישו נוח בתנוחת מדיטציה, עצמו עיניים ונסו לנקות את דעתכם. שאפו עמוק דרך האף או הפה, ונשפו ללא מאמץ דרך הפה. שאפו את האוויר במלואו אל הבטן, ואז אל החזה ואז שחררו ללא מאמץ.

חזרו על זה 30 פעמים בהתפרצויות קצרות ועוצמתיות. לאחר הנשיפה האחרונה, שאפו פעם אחת אחרונה, הכי עמוק שאפשר. לאחר מכן שחררו את האוויר והפסיקו לנשום. החזיקו עד שתרגישו את הדחף לנשום שוב.

כשאתם מרגישים את הצורך לנשום שוב, שאפו נשימה אחת גדולה כדי למלא את הריאות. כשאתם מלאים באוויר, עצרו את הנשימה למשך כ-15 שניות, ואז שחררו. זה משלים סיבוב מספר אחד. ניתן לחזור על מחזור זה 3-4 פעמים ללא מרווחים.

אתם יכולים לקרוא עוד על שיטת ®Wim Hof כאן←

שלב 2: הגדירו את המטרה שלכם

הבהירו את כוונתכם לפני שאתם טובלים. בין אם אתם מחפשים הפגת מתח, התאוששות שרירים או שדרוג בריאותי אחר, זיהוי המוטיבציה שלכם מזמן את כוח הרצון הדרוש כשהצמרמורת מתחילה.

שלב 3: הגדירו את טמפרטורת המים

הכינו את הצ׳ילפוד (אמבטיית הקרח) שלכם על ידי מילוי המיכל במים קרים וקרח (בזמן החורף, יתכן שרק מים קרים מהברז יספיקו). התאימו את הטמפרטורה בהתאם לנוחות ולמטרות שלכם, התחילו בטמפרטורה נוחה והתקדמו עם הזמן לטמפרטורות קרות יותר ככל שאתם מתאקלמים. הטמפרטורה האופטימלית משתנה מאדם לאדם, ועם הזמן, אתם תלמדו מה עובד הכי טוב עבור גופכם.

שלב 4: היכנסו ברוגע אל המים

קחו נשימה עמוקה, אשרו מחדש את כוונתכם וכנסו בעדינות. זכרו, כניסה הדרגתית היא המטרה; סבלנות סוללת את הדרך להצלחה.

שלב 5: אמצו את האתגר

כבדו את עוצמת הקור, אבל הפנו את הפוקוס שלכם לנשימה שלכם, ותתמסרו. אל תגדירו את מה שאתם עושים כטוב או רע, קשה או קל. קחו נשימות עמוקות וארוכות.

שלב 6: חקרו את התגובות של הגוף שלכם

תנו לקור לחשוף את המתחים, הכאבים וחסימות האנרגיה של הגוף שלכם. גשו לגילויים הללו בסקרנות ובחמלה, התבוננו ללא שיפוטיות של טוב ורע.

שלב 7: הקשיבו לאותות הגוף שלכם

בתור התחלה, הישארו במים ל-2 עד 3 דקות. ככל שתתחזקו, תוכלו לשהות במים הקרים ליותר זמן. הכירו בכך שאמבטיות קרח אינן תחרות. כבדו את הרמזים של הגוף שלכם וצאו כאשר אתם מרגישים מוכנים. הימנעו מלדחוף את עצמכם מעבר ליכולות שלכם.

שלב 8: התחממו בהדרגה

התחממו בעדינות באמצעות תנועות איטיות ונשימה מודעת. הימנעו מפעילויות פתאומיות.

שלב 9: שיטות התחממות טבעיות

אם עדיין קר לכם אחרי אמבטיית הקרח, שקלו פעילויות עדינות כמו מקלחת חמה או משקה מנחם. בעוד שהתחממות טבעית מועדפת, חום חיצוני מדי פעם מקובל.

שלב 10: חגגו את ההישג שלכם

מזל טוב! חגגו את ההישג שלכם. הכירו ביתרונות המדהימים שהוענקו לנפשכם ולגוף שלכם.

CHILLPOD-White-BG.jpg__PID:bf38b2e7-ab9c-405f-bc48-ec2380cff3a3

הגעתם עד לכאן ועדיין אין לכם אמבטיית קרח?
הזמינו את הצ׳ילפוד כאן ←

CHILLPOD-White-BG.jpg__PID:bf38b2e7-ab9c-405f-bc48-ec2380cff3a3

הגעתם עד לכאן ועדיין אין לכם אמבטיית קרח?
הזמינו את הצ׳ילפוד כאן ←

״מוצר נהדר באיכות גבוהה. התרשמתי מאוד.״ - אדם ל.

4.8/5

זכרו שהמדריך הזה לא נועד רק לכבוש קור; זה מסע לעבר בריאות וחוסן. הקשיבו לגוף שלכם, כבדו את כוונותיכם ותנו לקור להיות המדריך שלכם לשינוי וגילוי עצמי.